Trött

Ligger i soffan efter att fått Kajsa till att somna, dagsvilan. Samma diskussion varje läggning.. hon vill ligga i mammas säng o jag tycker hon ska ligga i sin egen säng. På kvällen när hon ska sova för natten så är det inga diskussioner, DÅ SKA HON SOVA I SIN EGEN SÄNG! Men nu på dagen är jag inte lika hård.. det kanske är dumt?! Kanske förvirrar henne? Hur som helst så började vi i min säng men hon krånglade så mycket så det slutade med att hon fick lägga sig i sin egen säng iaf. O nu sover hon. O här ligger då jag på soffan o försöker samla kraft till att ta mig upp o ta tag i allt som jag tänker att jag borde göra. Sy om ett par tights till kortare typ cykelbyxor att ha under kjol/klänning nu när vi ska till Grekland om 2 veckor. Ta hand om tvätten i torktumlaren som irriterar mig för den snurrar 1 varv varannan minut. Men först får det nog bli kaffe, o kanske något sött till. Då får man väl upp energinivån lite, eller hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0