Vårkänslor

Idag när vi klev upp o solen sken så fick jag såna härliga vårkänslor. Jag ville bara ut o njuta. 
Termometern visade nollan så jag insåg att det skulle va bitigt. 
Jag bestämde med föräldrarna att åka ut till stegeborg där de på somrarna har husvagnen uppställd. 


Lite tomt utan husvagn nu dock!! 



Blev en mysig picknick nere på stranden. Som tur var stod bänkarna kvar. 



Kajsa hade det bra, fullt påpälsad i vagnen. 

Lagom när vi skulle röra oss mot färjan igen så mulnade det på. Och nu i eftermiddag/kväll har det snöat, flingor stora som femkronor! 
Men vi fick njuta av solen en stund iaf. 
O om väderprognosen stämmer så ska vi få sol varje dag nu fram till nästa helg. 
HOPPAS HOPPAS!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0