Är den här nu?

Vintern... 
Det får vi väl ändå hoppas o tro?! 
Idag när jag åkte ifrån stan efter en massa rea-shopping så var det 0 gradigt. När jag körde på motorvägen var det -3 och när jag kom hem var det -7! Inte klokt vilken skillnad!! 
Vår termometer i köket visade att det var 0,8 plusgrader ute. BRA?!?????!  
Den går ju alltså inte att lita på! 









Så himla mycket fint jag hittade. Och till riktigt bra priser. Kul med rea! 


Pälsvästen var extra populär. Den skulle på direkt 😊 

Sen skulle det rivas o kastas med de andra kläderna, från soffan till golvet, från bordet till golvet.. Busfia!! 

Lilla snuttan har feber o är jättesnorig sen några dagar tillbaka så än har det inte blivit nån pulkaåkning. Men kanske, kanske imorrn om hon är bättre o det inte är sååå himla kallt. Hur jag nu ska ta reda på det??!?!!?! Gå ner o starta bilen??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mycket fint! Man kanske skulle släpa sig in till rean ändå.. /M

2015-12-29 @ 05:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0