Typiskt

Ikväll efter dusch o hårtvätt så skulle jag föna till håret (jag ser inte klok ut på morgonen om jag lägger mig med blött hår). Det är mycket enklare att fixa till det på morgonen om jag blåst det torrt på kvällen... Men ikväll var fönen helt död, inte en tillstymmelse till liv, inte ens ett hostande! Mycket knepigt!! Hur kan den gå från fullt fungerande till stendöd utan att ens förvarna om det?! O nu jan ni ju gissa hur snygg jag kommer va i håret imorrn!?!??! Kan man ha mössa i maj månad??

Kollade runt lite på nya fönar... Funderar på denna med kabelvinda. Vilken grej!! Man slipper ju trasslet som alltid blir med alla sladdar iaf. Frågan är bara hur lång sladden är, hur mycket får plats där i?!? O är då fönen sämre för att den har fått lämna plats åt sladden?? Hmm... mycket att fundera på!
Får sova på saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0