Gymet

Råkade göra misstaget att ställa mig på vågen imorse... ingen rolig syn kan jag tala om!! Så det fick bli en 5-kilometare på gymet idag! Mycket jobbigt då jag var på gymet även igår o körde ett hårt benpass plus kondition! Om jag hade träningsvärk o svårt att gå idag så vill jag inte ens tänka på morgondagen då det kommer va dubbelt upp!

Igår slutade jag lite tidigare då tjejen jag har på kurs var sjuk, så jag passade på att ta gymet innan jag skulle upp till salongen o jobba. Efter 5 min på löpbandet så knallar kusin Anna in, snacka om förvånad! Vilken timing :) vi tränade ihop även idag. Visserligen pratar man ju inte så mycket med varann när man går på varsitt löpband med musik i öronen men det är ändå sällskap på nåt sätt!

Nu måste jag sova. Imorrn har tjejen slutprov... Nervöst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0