Ny tvättmaskin

Förra veckan pajade tvättmaskinen mitt i natten. Det var ingen höjdare att behöva krama ur dyngsur tvätt o börja torktumla mitt i natten!! Hyresvärden skulle titta på den o antingen laga eller köpa ny. Efter två dar hade det inte hänt nåt, rätt irriterande! Tredje dagen var den borta o torktumlaren stod ute i allrummet... ingen lapp eller nåt så jag hade inte en aning om ifall jag skulle få en ny eller hur lång tid det skulle ta. Detta var för övrigt i fredags! Jag insåg ju att jag skulle va utan hela helgen iaf :( Igår, tisdag så fick jag en ny, ÄNTLIGEN!!!!!! Det hade ju fyllts på en del tvätt kan jag ju säga! Så nu tvättar jag för fullt! Gött!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0