Skön kväll?!!

Ikväll har jag varit på underbara Marias salong i Solna. Om behandlingarna var lika underbara? Nja, det kan väl diskuteras!! Började med massage som var vidrigt plågsam, jag är helt mörbultad! Vågar inte tänka på hur det kommer kännas imorrn! Men det var ju välbehövligt, hade en massa låsningar o knutar :(

Sen hoppade jag in i nästa rum, på ansiktsbehandling. Det kan ju låta skönt men klämmning, ögonbrynsplockning och rollning med nålkavel är allt annat än skönt! Men snygg blir man. Vartefter iaf, ha ha!! Nu är jag mest röd, mindre snyggt! Nålkaveln ska göra att huden producerar med kollagen vilket gör att gamla ärr och rynkor minskar! Har bävat för den sen Maria nämnde den för ca två månader sen, men jag överlevde, ha ha! Nu ska jag bara klara av att göra det hemma oxå, i 10 veckor!!! Puhh!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0