Tjurigt

Idag skulle vi titta på ett hus, ute på Vikbolandet. Det passade oss perfekt i storlek och hade alla andra förutsättningar som vi ville ha. Vi kommer dit och det känns redan när vi går fram mot huset att nåt är konstigt. Dörren är öppen men det står inga andra bilar där... Det visar sig att visningen är inställd!! Så de som bor i huset tyckte det var konstigt att vi kom, att vi inte blivit informerade av mäklaren att det inte var nåt. Mycket knepigt tycker jag med!!! Jag ringde upp mäklaren o frågade varför han inte ringt mig o talat om detta. Han säger sig ha ringt och lämnat ett meddelande. Men jag har varken nåt missat samtal eller nåt röstmeddelande!! Mycket surt!!! Är riktigt irriterad och sur över detta. Jag hoppades verkligen på det här huset, men men... det är väl bara att leta vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0