Shopping

Blev en shoppingrunda på stan med syrran efter skolan idag :) jag köpte mig ett par trekvartsbyxor, typ chinos, marinblå och en matchande kavaj. Kanonsnygga båda två :) sen köpte jag en vit tröja med blåa ränder på, är ju svag för randigt!! Sen gick vi till Hemköp o köpte mat. Vilket härlig charkdisk dem hade där, massa smarrigt! Jag tog västerbottenpaj och kycklingspett med tandorikrydda. Madde tog kycklingspett med mango och chili och sen kycklinggryta med röd curry. Till det kokade hon lite bulgur, väldigt gott! Efter maten och arga snickaren, mitt i greys anatomi så färgade vi håret på henne, rött igen. Vi tog samma färg som sist men det blev nog något mörkare denna gången, men väldigt väldigt snyggt!! Nu är det sovdags, natti natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0